سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس هواپیمایی

ویزای مولتی کانادا

    نظر

اگر از متقاضیان ویزای مولتی کانادا هستید حتما نام ویزای مولتیپل یا  ویزای 5 ساله کانادا را شنیده اید و باید در این مورد بیشتر بدانید ویزای مولتی 5 ساله کانادا چیست و چه مزایایی دارد؟ همچنین برای اخذ این نوع ویزای کانادا چه مدارکی نیاز دارید که در اینجا توضیحاتی کامل برای شما شرح میدهیم:

ویزای طولانی مدت چندگانه یا Multiple-Entry نوعی از ویزاست که دارای دو مزیت مهم است که در اینجا برای شما توضیح خواهیم داد:

اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا در آژانس مسافرتی خط سیر پرواز تضمینی  است.

 

مزیت های ویزای بلند مدت مولتی 5 ساله کانادا

1?اولین مزیت ویزای مولتی کانادا این است که به دارنده ویزا این اجازه را می دهد که به دفعات به کانادا تردد کند.

2?از طریق کلیه مرزها و در زمان های مختلف

 

ویزای مولتی کانادا

 

 

توجه: ویزای مالتیپل تا یک ماه قبل از تاریخ ابطال گذرنامه فرد دارای اعتبار است.

اعتبار 4 ساله ویزای مولتی کانادا  به این خاطر است که گذرنامه های افراد ایرانی به طور معمول تا 5 سال اعتبار دارند.

 

طبق دستورالعمل اداره مهاجرت کانادا، ویزای مولتی کانادا به طور معمول شامل دو گروه زیر می شود:

افرادی که به دلایل مورد قبول کنسولگری به صورت مداوم به کانادا سفر می کنند.

پدر و مادرهای مسن و بازنشسته ای که قبلاً از طریق فرزندانشان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده باشند.

به طور کلی سیاست دولت کانادا به شکلی است که تا جایی که ممکن است تقاضای پدر و مادرها برای ویزای کانادا را با دیده اغماض بررسی کند و به این گروه ویزا بدهد، بویژه پدر و مادرهایی که بازنشسته شده اند و انگیزه ای برای کار و زندگی در کانادا ندارند و قبلا هم برای مهاجرت به کانادا از طریق فرزندانشان اقدام کرده اند.

 

البته باید بدانید هیچ تضمینی برای اخذ ویزای کانادا وجود ندارد و در نهایت این افسر مهاجرت کانادا است که تصمیم می گیرد برچسب ویزا را برای شخص بزند یا نه.

برای دریافت ویزای مولتی 5ساله کانادا علاوه بر مدارک فوق مدارک زیر را نیز نیاز دارید:

 

مدارکی که برای ویزای مولتی کانادا ( 5 ساله ) مورد نیاز است عبارتند از:

1?مدارک اقامت دائم یا موقت فرد مقیم در کانادا

2?ارزشیابی مالی فرد مقیم در کانادا

3?گواهی حقوقی فرد مقیم در کانادا

4?بیمه یک ساله برای متقاضی

5?ارائه نتیجه آزمایشات متقاضی از طرف پزشکان مورد تایید.

 

 

ویزای مولتی کانادا چیست و چه تفاوتی با ویزای توریستی عادی دارد؟

از سال 2015 اداره مهاجرت کانادا ویزای مولتی کانادا را با هدف تسهیل ورود و خروج 2 طیف عمده از متقاضیانویزای توریستی این کشور در دسترس قرار داده‌است. در واقع ویزای مولتی کانادا یا 5 ساله همان ویزای توریستی کانادا است با همان ویژگی‌ها و کارکردها، اما با این تفاوت یا بهتر بگوییم مزیت که به دارنده ویزای مولتی کانادا این امکان را می‌دهد که تا زمان اعتبار پاسپورت خود، بدون محدودیت و بدون نیاز به تمدید ویزا به کشور کانادا سفر کند و با هر بار ورود می‌تواند تا 6 ماه در این کشور اقامت داشته‌باشد.

 

 

دو طیف عمده‌ای که اساسا ویزای مولتی کانادا برای تسهیل ورود و خروج آنها ارائه می‌شود عبارتند از:

افرادی که به دلایل مورد قبول کنسولگری به صورت مداوم به کانادا سفر می کنند.والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌های مسن و بازنشسته‌ای که قبلاً از طریق فرزندانشان برای  به کانادا اقدام کرده‌اند.اما در حال حاضر برای افرادی خارج از این دو تقسیم‌بندی این امکان وجود دارد تا برای دریافت ویزای مولتی کانادا اقدام نمایند.

 

اگرچه ویزای مولتی کانادا در ایران با عنوان ویزای 5 ساله کانادا نیز شناخته می‌شود واقعیت اما این است که اعتبار ویزای مولتی کانادا تا یک ماه پیش از پایان اعتبار پاسپورت فرد، معتبر است! و از آنجایی که اعتبار پاسپورت ایرانی 5 ساله است، این ویزا را با عنوان ویزای 5 ساله کانادا نیز می‌شناسند. حال آنکه اگر فردی برای مثال پاسپورت دومینیکا را در اختیار داشته‌باشد، بدلیل اعتبار 10 ساله این پاسپورت، ویزای مولتی کانادا نیز برای این فرد 10 ساله خواهد بود.

 

مزایای ویزای مولتی کانادا چیست؟

مهمترین مزیت ویزای مولتی کانادا، رفت و آمد بدون محدودیت به این کشور و عدم نیاز به تمدید هر ساله این ویزا است. اما می‌توان موارد دیگری را نیز به مزایای این نوع ویزا افزود:

دفعات متعدد ورود به کانادا بدون محدودیت

ورود به کانادا از طریق کلیه مرزها و در زمان های مختلف

امکان اقامت 6 ماهه برای هر بار ورود به خاک کانادا

پس از گذشت 6 ماه اقامت، تنها کافی است فرد یک خروج چند ساعته از خاک کانادا داشته باشد و در بازگشت مجدد به این کشور، اقامت وی به مدت 6 ماه دیگر را بلامانع خواهد بود

 

ویزای مولتی کانادا

 

 

ویزای مولتی کانادا تضمینی

اگرچه برخی موسسات به ظاهر حرفه‌ای با هدف کشاندن مشتری و درآمد‌زایی از خدمات ویزای مولتی کانادا به عنوان خدماتی تضمینی یاد می‌کنند، اما واقعیت اساسی این است که هیچ تضمینی در روند اخذ هیچ نوع ویزایی وجود ندارد، آن هم برای کشوری همچون کانادا. نکته اینجاست که فرد متقاضی با انتخاب موسسه‌ای معتبر با کارنامه و رزومه‌ای مشخص در امور گردشگری و مهاجرتی، می‌تواند شانس خود را برای موفقیت در دریافت ویزای مولتی کانادا تضمینی به حداکثر برساند.

 

 

تعرفه اخذ ویزای مولتی کانادا

قیمت ویزای کانادا بسته به نوع ویزای مولتی کانادا و شرایط متقاضی آن متغیر است؟

با توجه به اینکه متقاضیان ویزای کانادا هر کدام شرایط و مدارک متفاوتی داشته و هر یک درخواست نمونه ای از ویزای کانادا را دارند به عنوان مثال ویزای توریستی، ویزای مالتیپل و یا ویزای 5 ساله کانادا، از اینرو هزینه اخذ ویزای کانادا و انجام امور وقت سفارت و یا دعوتنامه برای هر متقاضی متغیر است بنابراین از طریق تماس با مشاوران ما و اعلام شرایط و اینکه قصد دریافت کدام نوع ویزا را دارید میتوانید از تعرفه های بسیار مناسب و رقابتی موجود با خبر شوید.

 

اخذ ویزای مولتی کانادا برای متقاضیان محترمی که ویزای شینگن دارند با هزینه 1600 تا 1800 دلار امریکا انجام میگیرد.

اخذ ویزای مولتی کانادا برای متقاضیان محترمی که ویزای شینگن ندارند با هزینه 1950 دلار انجام میگیرد.

توجه: تمامی هزینه ها به همراه دعوتنامه رسمی و معتبری که دریافت ویزای کانادا شما را بسیار بالا میبرد ارائه شده است.

ویزای توریستی کانادا

شرایط گرفتن ویزای ویزیت کانادا:

 

 

نیازهای اساسی برای گرفتن ویزای توریستی کانادا:

اسناد قانونی سفر از جمله پاسپورت

وضعیت پزشکی مناسب

نداشتن سوء سابقه و یا جرم مربوط به مهاجرت

متقاعد کردن افسر در رابطه با اینکه شما روابط شغلی،خانوادگی و یک سری دارایی هایی دارید که به خاطرآن ها به کشور خود باز خواهید گشت.

متقاعد کردن افسر که شما در پایان سفر به وطن خود باز خواهید گشت.

داشتن پول کافی برای اقامت خود(مقدار پولی که لازم دارید متفاوت است و بستگی دارد به این که شما برای اقامت در هتل خواهید ماند و یا نزد خانواده و دوستان خود)

 

ویزای مولتی کانادا

 

 

ممکن است به موارد زیر نیز احتیاج پیدا کنید:

آزمایش پزشکی

دعوت نامه از کسی که در کانادا زندگی میکند.

 

اسناد ورود به کانادا بعنوان توریست:

متقاضیان علاوه بر مدارک اساسی بالا، احتیاج به اسناد قانونی ورود دارند. مطلع شوید آیا احتیاج به تاییدیه ی الکترونیکی سفر (eTA) و یا ویزا دارید؟

 

اسناد سفربرای ورود به کانادا احتیاج به اسناد و مدارک صحیح و قانونی  و هویتی برای خود و  برای افراد همراهتان  دارید.

شرکت های حمل و نقل از جمله شرکت های هواپیمایی باید مطمئن شوند که شما مدارک صحیح و قانونی سفر را دارید و در غیر این صورت اجازه ی پرواز نخواهید داشت و سفر شما به تعویق خواهد افتاد.

 

 

آژانس مسافرتی و گردشگری خط سیر پرواز مفتخر است با در اختیار داشتن بهترین وکیل های رسمی کانادا و سابقه طولانی در گرفتن انواع ویزای مولتی کانادا بصورت تضمینی، در خدمت هموطنان عزیز باشد. 

منبع : khateseir.com